Zo snel we kunnen. Binnen een week na aanmelding nemen we contact met je op om een intakegesprek te plannen. Meestal kan dat binnen 1 à 2 weken.
In de praktijk horen we veel positieve verhalen van eerdere cliënten over de hulp door Elan. Het effect van de hulpverlening meten we met een klanttevredenheidsonderzoek. Lees meer.
Een aantal soorten hulp zijn kosteloos, dankzij subsidie. Voor andere soorten hulp worden worden kosten in rekening gebracht. Lees hier meer.
Elan gaat vertrouwelijk om met je gegevens. De medewerkers van Elan vallen onder het beroepsgeheim. Hierover lees je meer op de pagina 'privacy'.
Elan vindt het belangrijk om zoveel mogelijk samen te werken, zodat de hulp goed wordt afgestemd. Lees hier meer.
Dat hangt af van de soort hulp die je krijgt. We beginnen altijd met een intakegesprek. Dan maken we samen met jou een plan van aanpak.
Aanmelden kan gemakkelijk via onze website. Of neem telefonisch contact op.
In principe iedereen. We brengen met jou in kaart wat je nodig hebt. Vaak kunnen wij je daarbij helpen. Zo niet, dan verwijzen we je naar de beste plek.
Zeker niet. Medewerkers van Elan werken vanuit een christelijke visie. Maar we respecteren ieders normen en waarden.
We hanteren daarvoor richtlijnen die verschillen per soort hulp. Elk traject is maatwerk. Lees hier meer.
Elan biedt hulp en therapie aan kinderen, jongeren en volwassenen. Bekijk hier ons hulpaanbod.